Cudownie jest rozwijać swoje pasje i stawiać kolejne cele. Masaż jest jednym z moich nie tylko zainteresowań , to również pasja. Robić to co się lubi… cudowne uczucie, spełniać się i rozwijać swoje pasje.

A oto kilka malutkich informacji o moich masażach… niebawem kolejne 🙂

Masaż relaksacyjny wycisza i odpręża. Jest to idealna forma terapii dla osób zestresowanych, nadmiernie pobudzonych, zmęczonych psychicznie oraz fizycznie. Żeby wzmocnić efekt masażu stosuje się również olejki zapachowe (aromaterapia). Działanie masażu: – poprawia samopoczucie poprzez zwiększenie wydzielania endorfin, – niweluje i regeneruje napięcia mięśniowe, – zmniejsza lub usuwa bóle mięśniowe, – wspomaga oczyszczanie komórek z toksyn, – wspomaga metabolizm, – przyspiesza regenerację mięśni (ułatwia usuwanie kwasu mlekowego).

Masaż klasyczny jest bardzo popularną formą masażu, może być stosowany również w celach leczniczych .Pobudza, rozluźnia i wzmacnia tkankę mięśnie. Obejmuje całe ciało lub częściowe partie ciała Działanie: – przeciwbólowe, – odżywia tkanki, – przyspiesza przemianę materii, – rozluźnia, – poprawia ukrwienie, – uelastycznia skórę.

Masaż antycellulitowy jak sama nazwa wskazuje wspomaga walkę z „pomarańczową skórką”. Ma za zadanie pobudzić podskórną tkankę tłuszczową, układ limfatyczny i krwionośny, zwiększyć jędrność skóry. Wykorzystuję się w tej terapii różne metody masażu oraz przyrządy np. bańkę chińską, wałeczki, rękawice. Działanie masażu: – modeluje sylwetkę, – ujędrnia skórę, – zmniejsza efekt ” pomarańczowej skórki „, – wspomaga dietę odchudzającą i ćwiczenia.

Masaż izometryczny to forma terapii,która przywraca właściwą masę i siłę mięśni. Stosuje się ją u pacjentów po urazach, wylewach oraz po długotrwałym unieruchomieniu kończyny (złamania). Działanie: – przywraca właściwą masę i siłę mięśni, – przyspiesza regenerację po urazach mięśni, – wspomaga krążenie krwi oraz limfy , – dotlenia i ujędrnia skórę.

Masaż sportowy jest kierowany dla osób aktywnych fizycznie. Celem tego masażu jest zwalczanie objawów przetrenowania I zapobieganie wystąpieniu kontuzji. W ramach tego masażu wyróżnia się: masaż sportowy przed-, między- i powysiłkowy, restytucyjny, kondycyjny, treningowy. Czas wykonywania jest indywidualny:10 – 60 min Działanie: – zmniejsza ryzyko kontuzji, – pobudza układ ruchu, – usprawnia krążenie, – zmniejsza stres, – likwiduje zmęczenie po wysiłku oraz powstałe po wysiłku „zakwasy”.

Jeden komentarz

Pozostaw odpowiedź Asia Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *