Cudownie jest rozwijać swoje pasje i stawiać kolejne cele. Masaż jest jednym z moich nie tylko zainteresowań , to również pasja. Robić to co się lubi… cudowne uczucie, spełniać się i rozwijać swoje pasje.

A oto kilka malutkich informacji o moich masażach… niebawem kolejne 🙂

Masaż relaksacyjny wycisza i odpręża. Jest to idealna forma terapii dla osób zestresowanych, nadmiernie pobudzonych, zmęczonych psychicznie oraz fizycznie. Żeby wzmocnić efekt masażu stosuje się również olejki zapachowe (aromaterapia). Działanie masażu: – poprawia samopoczucie poprzez zwiększenie wydzielania endorfin, – niweluje i regeneruje napięcia mięśniowe, – zmniejsza lub usuwa bóle mięśniowe, – wspomaga oczyszczanie komórek z toksyn, – wspomaga metabolizm, – przyspiesza regenerację mięśni (ułatwia usuwanie kwasu mlekowego).

Masaż klasyczny jest bardzo popularną formą masażu, może być stosowany również w celach leczniczych .Pobudza, rozluźnia i wzmacnia tkankę mięśnie. Obejmuje całe ciało lub częściowe partie ciała Działanie: – przeciwbólowe, – odżywia tkanki, – przyspiesza przemianę materii, – rozluźnia, – poprawia ukrwienie, – uelastycznia skórę.

Masaż antycellulitowy jak sama nazwa wskazuje wspomaga walkę z „pomarańczową skórką”. Ma za zadanie pobudzić podskórną tkankę tłuszczową, układ limfatyczny i krwionośny, zwiększyć jędrność skóry. Wykorzystuję się w tej terapii różne metody masażu oraz przyrządy np. bańkę chińską, wałeczki, rękawice. Działanie masażu: – modeluje sylwetkę, – ujędrnia skórę, – zmniejsza efekt ” pomarańczowej skórki „, – wspomaga dietę odchudzającą i ćwiczenia.

Masaż izometryczny to forma terapii,która przywraca właściwą masę i siłę mięśni. Stosuje się ją u pacjentów po urazach, wylewach oraz po długotrwałym unieruchomieniu kończyny (złamania). Działanie: – przywraca właściwą masę i siłę mięśni, – przyspiesza regenerację po urazach mięśni, – wspomaga krążenie krwi oraz limfy , – dotlenia i ujędrnia skórę.

Masaż sportowy jest kierowany dla osób aktywnych fizycznie. Celem tego masażu jest zwalczanie objawów przetrenowania I zapobieganie wystąpieniu kontuzji. W ramach tego masażu wyróżnia się: masaż sportowy przed-, między- i powysiłkowy, restytucyjny, kondycyjny, treningowy. Czas wykonywania jest indywidualny:10 – 60 min Działanie: – zmniejsza ryzyko kontuzji, – pobudza układ ruchu, – usprawnia krążenie, – zmniejsza stres, – likwiduje zmęczenie po wysiłku oraz powstałe po wysiłku „zakwasy”.

Jeden komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *